Pomoc techniczna
Warunki przyjęcia i naprawy sprzętu w serwisie
Sprzęt do serwisu należy dostarczyć czysty (Sprzęt brudny będzie poddany usłudze odpłatnego czyszczenia w kwocie 50 zł netto)
- Dokładny opis usterki oraz okoliczności jej stwierdzenia
- Dowód zakupu i gwarancję (dotyczy napraw gwarancyjnych)
- Dane kontaktowe zawierające adres i telefon
- Sprzęt do serwisu należy dostarczyć na własny koszt.
W przypadku braku kontaktu ze zleceniodawcą lub nieodebrania towaru przez zleceniodawcę z serwisu po upływie 7 dni od daty powiadomienia przez Serwis telefonicznie, listownie lub SMS, będzie naliczana opłata 25zł/dzień za magazynowanie , a po upływie 3 miesięcy sprzęt będzie utylizowany.
Nasze biuro
ul .Potokowa 4754-105 Wrocław
Pn - Pt 9:00 - 17:00
Infolinia
+48 794 151 415